BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

~~NYAWAKU~~


@
@
@
@
@

tgklah dibawah sana tuuuuuuuuuuuuuuu....comel kan,,,,,,

gambar SI GEMBOK  sedang tidor lena kt dlm bilik kakak aku,,,,,masa tu suami aku tengah solat lat sebelah,,,,,,,dia mcm x tido kan,,,,mcm tgh menonyeh,,,hihi,,,,menjelirkan lidah!!!nakal,,padahal x...

aku sebenarnye rindu kt kucing aku ni..aku xdapat nk tgk dia hari2  dah,,aku jauh,,,,

gambar sensor ni suami aku yang snap....








kucing-kucing aku mlm2 kena tido kat luar umah,,,sb kalau sek2 dia tido kt dlm umah,,nti dia tinggalkan harta karun LEMBIK,,,HIHHIHIHI,,,AKU la yang dpt harta tu nanti,,,,,org lain xingin,,,,,,,


siang hari bolehla diorang melepak kt dlm umah,,,,,,,

                            hahaha,,kucing ni tido memang seksi,,,,,,mcm gimnastik plak,,terkangkang besar!!!


 siap lentok-lentokkan kepala lagi,,,hihhihi,,,,,ni lagi membuatkan aku rasa rindu,,,,,,tp gembok ade org jag kt umah,,,ank buah aku da jadikan kucing ni mcm adik angkat dia,,,,,hahahahha.....berkepit je 25 jam,,,,kl xskolah la,,,kl sekolah,,,berkepik 25 jam bahagi 2,,hihihihi,,,,,


aku berhasrat nk buat sangakar yang selesa bagi kucing2 aku berehat,,,,,tp aku xberkesempatana lagi,,,,,ini azam aku tahun ni,,,,NAK BUAT RUMAH KUCING!!!!!insyaallah,,,,, 

Doakan aku kwn2 ,,,,supaya aku dpt buat rumah kucing aku sesegera yang mungkin,,,,,,,
~~~~~~~~~AMINNNNNN~~~~~~~~



~~counting on my wedding annivessary~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers